10.6.2011

Toivoa ehkä on....

Olen ollut täysin epätoivoinen edes ajatellessani hääpukua. Vielä en ole käynyt sovittamasssa, mutta netistä vaihtoehtoja etsiessäni ei ole tullut juurikaan mitään mieluista vastaan. Olemme menossa viikon päästä Helsinkiin ja reissun yksi tarkoitus oli kierrellä vähän tämänkin alan liikkeitä. Siellä on nyt yksi rakkaista kaasoistani ollut ahkerana ja lähettänyt minulle linkkejä neljään eri myymälään, minne meillä on sovitusaikoja varattuna.

En ole ehtinyt katsomaan niistä vasta kuin ensimmäisen, ja heti löytyi yksi aika todella herkku!


Plus muutama muukin aivan varteenotettavan näköinen vaihtoehto... ainakin malliltaan ja tyyliltään aletaan olla jo siinä ajatuksessa, mikä minulla on ollut päässäni.

Nyt olen jo huomattavasti toiveikkaimmin mielin lähdössä sovituskerrokselle. Siitähän voi jopa tulla hauskaa... =)

Mikäs on sinun suosikkisi?

kuvat: niinatar.fi

8 kommenttia :

  1. Ensimmäinen puku on todella kaunis!

    VastaaPoista
  2. Ensimmäinen on tosi upea ja siinä on jotain tosi erilaista ja erikoista! Nuo laskokset sinne tänne tekee siitä erikoisen ja kauniin:)

    VastaaPoista
  3. Samoilla linjoilla siis.. =)
    Tuon erilaisuuden vuoksi varmaan tuosta tukkäänkin. En ole kenelläkään nähnyt vastaavaa koskaan päällä. Ja tykkää että se on kuitenkin hyvin yksinkertainen (niinku minäkin) malli, vaikka siinä onkin jotain jujua.

    VastaaPoista
  4. Ensimmäinen on myös minun suosikkini. Itsellänihän kävi niin, että sovitin kaikenlaisia "mieleisiäni" pukuja, mutta mikään ei kuitenkaan tuntunut omalta. Sitten kuitenkin päätin kokeilla jotain ihan muuta myyjän ehdotuksesta ja heti natsasi! Niinattaresta sain erittäin hyvää palvelua ja sieltä ostin pukuni sekä sulhanen vuokrasi oman sakettinsa.

    VastaaPoista
  5. Ensimmäinen on AIVAN UPEA! Otat sen :) Turha etsiä muita, ei voi löytyä mitään noin upean voittanutta mistään. Ei silloin noin hienoja ollut, kun mä etsin pukua. Tosin etsin vain Turusta... Mulla oli tuollainen merenneitomalli ja se oli kyllä tosi kiva.

    VastaaPoista
  6. Sitähän tässä vähän jo "pelkääkin", että ne kaksi muuta paikkaa on varattu aivan turhaan... ja mikään ei näytä enää miltään tuon jälkeen. Mutta toisaalta, sanon niin, vasta kun olen sen itseni päällä nähnyt. Jos se on noin hyvä, niin eiköhän se vois ollakin siinä. =)

    VastaaPoista
  7. Mun suokkari taitaa alimmaisista keskimmäinen.
    Mä en ole vielä myöskään päättänyt hääpukuani, netistä kans vasta selannut ja kauhulla odotan sitä aikaa kun pitää lähteä sovitusrundille :D

    VastaaPoista
  8. Se on kyllä jännä, miksi se tuntuu kauhun hetkeltä, vaikka kaiken järjen mukaan pitäisi olla ihanaa ja upeaa. =)

    VastaaPoista