16.9.2014

Aurinkosuojaa

Nyt on pakko hehkuttaa! Olen vihdoinkin löytänyt aurinkovoiteen, joka on miltei täydellinen. Tai ei edes miltei, vaan ON täydellinen. Ennen reissua kampaajalla käydessäni minulle suositeltiin näitä Australian Gold-tuotteita ja ostin putilot mukaani. Olen testannut elämäni aikana kaikki mahdolliset voiteet markettien tuotteista apteekin hyllytavaraan. Kuitenkin joka ikinen kerta ulkomaan reissulla joku paikka palaa jossain määrin. Normaalisti se joku paikka on esimerkiksti bikinin raja tai hyvin yleisesti myös rinta/hartiat. Joskus nuorempana on palanut niinkin mielenkiintoisia paikkoja kuin jalkapöydät ja korvalehdet. 

Nyt voitelin itseni tällä ihmeaineella aamiaisen jälkeen, eli siis vain kerran päivässä, eikä mitään merkkejä palamisesta ollut koko viikon aikana. Voide levittyy hyvin, se tuoksuu aivan ihanalta ja todellakin pysyy ja kestää koko päivän, vaikka mekin oltiin altaassa melkeinpä koko ajan. Minulle tuli todella tasainen rusketus, ei punoitusta missään vaiheessa. 

Vielä loman jälkeenkin olen välttynyt kokonaan ihon kuivumiselta ja kesimiseltä. Edelleen rasvailen itseäni iltaisin tuolla after sunilla. Se vain on niin ihanan tuntuista ja tuoksuista, etten pysty lopettamaan. Jospa se vaikka auttaisi rusketusta pysymään pidempään, you never know. 

Oulussa näitä tuotteita saa Goalasista

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti