5.1.2011

Tuntemattomilla vesillä

Tämän jo kyllä tiesinkin ennen kaupungille menoa, mutta menin kuitenkin.

Vein Mangon mekkoni lyhenettäväksi ensi viikon reissua varten ja päätin samalla vähän pyörähtää alennusmyynneissä... Vaikka olenkin huomannut, että alet ei todellakaan ole minua varten. Ja siihen on syy....

Tammikuussa vaatekaupassa:
ALE-rekki: tummaa, villaista, karvaista, nyppyistä, paksua....
Viereinen rekki: 
Derek Lam; Spring 2011
















ALE-rekki: sekaisin, ei kokoja, likaisia maassa lojuneita vaatteita...
Viereinen rekki (hyvässä järjestyksessä):
Tory Burch; Spring 2011




Ei minun käsi tartu alennusmyyntiaikaan kuin niihin kevään vaaleisiin, kevyisiin ja UUSIIN luomuksiin. Niin kuin vuosi vuoden jälkeen on jo todistettu. Puoli vuotta kun on samoja rättejä katsellut ja hypistellyt, niin vaatteet tuntuvat jo rekissä vanhoilta. Ei niitä tee mieli ostaa, jos ei sitten löydä jotain, josta on todella haaveillut tai jotain kivaa, johon ei ole aiemmin törmännyt. Huom! Poikkeus! Nettikaupat! Niistö voi jotain löytääkin (ja yleensä löytää), varsinkin ulkomaisista putiikeista. Muutenkin olen kyllä paljon enemmän nettishoppailun kannattaja... Jos on jäänyt vielä epäselväksi. :)
DKNY; Spring 2011
Olen muuten aivan totaali rakastunut noihin ylläoleviin väriyhdistelmiin ja asukokonaisuuksiin. Tietääpähän, että missä värissä, kuosissa ja tyylissä sitä tänä keväänä/kesänä tulee pyörimään.

Minun ale-ostokseni oli 3 euron kynsikkäät HM:ltä. Ok, kävin minä jo ennen joulua luottopaikassani (ex-työpaikassa) tsekkaamassa tilanteen. Sieltä löysinkin vaalean karvavuorilisen palmikkoneulehupparin, jollaista olen talven haaveillut. Ihanan pehmoinen ja lämmin. Eli luottopaikka ei pettänyt tälläkään kertaa. 
 Hyvä Micks! =)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti